بازارچه شیلات و بازارچه سنتی صنایع دستی و گردشگری

دوشنبه 1 آذر 1400
12:09
hsi

احداث بازارچه شیلات و بازارچه سنتی صنایع دستی و گردشگری در بیرجند

احداث بازارچه شیلات و بازارچه سنتی صنایع دستی و گردشگری در بیرجند

گروه استان‌ها- شهردار بیرجند از احداث  بازارچه محلی در شمال شهر خبر داد و گفت: احداث سردخانه میوه و تره بار، احداث بازارچه شیلات و بازارچه سنتی صنایع دستی و گردشگری نیز در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی جاوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند با حذف واسطه‌های غیرضروری یکی از راه‌های مهم در بهینه سازی نظام توزیع و به تبع آن ایجاد تعادل اقتصادی در بیرجند است پس برای تحقق این امر و ثبات قیمت‌های میوه و تره بار باید بازارهای محلی و روزبازارها توسعه و زیرساخت‌ها عملیاتی شود.


شهردار بیرجند گفت: میزان رضایت شهروندان از میادین و بازارهای روز شهرداری نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است. رونق و بهبود عملکرد میادین نیز در دستور کار است.


وی ادامه داد: از جمله اقدامات اساسی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در چند سال اخیر با هدف مدیریت ایجاد، توسعه، بهره‌برداری و عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی، دامی، طیور و آبزیان می‌توان به احداث روزبازارهای خیابان غفاری، پاسداران، کارگران، بهشتی، پرستار، 15خرداد، بلوار مسافر و احداث کانکس در سطح شهر بیرجند اشاره کرد.


[ بازدید : 30 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]