تفرجگاه گرماب

سه شنبه 9 شهريور 1400
16:34
hsi

ایران از جمله کشورهایی به شمار می رود که دارای جاذبه های طبیعی زیاد و گوناگونی است که در استان های مختلف آن پراکنده شده اند. یکی از این پدیده های طبیعی، که در استان خراسان رضوی و شهرستان زیبای رشتخوار قرار دارد، تفرجگاه گرماب به شمار می رود.

معرفی تفرجگاه گرماب

معرفی تفرجگاه گرماب

در این بخش از مجله مستر بلیط به سراغ شهرستان رشتخوار رفته ایم و یکی از پدیده های طبیعی آن را برای آشنایی بیشتر شما با آن انتخاب کرده ایم. شهرستان رشتخوار، شهرستانی در جنوب استان خراسان به شمار می رود که در آن جاذبه های گردشگری گوناگونی وجود دارد. برخی از نواحی روستایی این شهرستان ها که در بخش های کوهستانی قرار دارند دارای آب و هوایی متفاوت نسبت به دیگر نقاط این منطقه هستند و آب وهوایی معتدل تر و مطلوب تر دارند. همین موضوع باعث شده است که گردشگران زیادی به سمت این نواحی سفر کنند و تعطیلات خود را در این مکان ها می گذرانند. یکی از این محل ها، تفرجگاه گرماب نام دارد که در ۲۵ کیلومتری روستای سعادت آباد شهرستان رشتخوار قرار گرفته است. این منطقه به سبب وجود جاذبه های گوناگون در آن، به منطقه ای تفریحی - مذهبی تبدیل شده است و افراد بسیاری از سراسر استان و حتی استان های اطراف نیز به این منطقه سفر می کنند. طبیعت زیبا و خارق العاده آن، آرامشی را به این گردشگران هدیه می کند که خستگی طولانی مدت را از تنشان می زداید و انرژی خاصی را می توانند برای زمانی طولانی ذخیره کنند.

راه های دسترسی به تفرجگاه

 در بخش های قبلی به این موضوع اشاره کردیم که این محوطه در 25 کیلومتری روستای سعادت آباد شهرستان رشتخوار قرار دارد. برای رفتن به این محل می توانید بلیط اتوبوس رشتخوار را از مستر بلیط به صورت آنلاین تهیه کنید و سفر خود را آغاز کنید. پس از رسیدن به شهر می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به این مکان استفاده کنید.

https://mrbilit.com/mag/tafarojgahe-garmab/


[ بازدید : 21 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]