برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی در قزوین

سه شنبه 27 مهر 1400
9:45
hsi

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین از برپایی بازارچه فروش آثار تولیدی هنرمندان فعال در بازارچه دائمی صنایع‌دستی عمارت داعی در روز‌های پنجشنبه هر هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیدمیثم حصاری، معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین گفت: بازارچه فروش برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی در قزوینآثار تولیدی هنرمندان برای حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی و رونق بازار فروش هنرمندان با توجه به آسیب‌های واردشده به این حوزه در شرایط شیوع کرونا، با همکاری صنعتگران فعال در بازاراچه دائمی صنایع‌دستی قزوین برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین افزود: در این بازارچه آثار تولیدی هنرمندان در رشته‌های مختلف اعم از انواع رودوزی‌های سنتی، گلیم، چرم، جواهردوزی و قلاب‌بافی همراه با کارگاه زنده تولید آثار به نمایش گذاشته می‌شود.

حصاری ابراز امیدواری کرد در سال ”مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها” با ترویج این صنعت و تلاش برای آشنایی علاقمندان به‌ویژه نسل جوان با نحوه تولید آثار بتوانیم اقدامی موثر برای حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی برداریم.

وی افزود: بازارچه فروش محصولات صنایع‌دستی در روز‌های پنجشنبه هر هفته در غرفه‌های صنایع‌دستی عمارت تاریخی داعی واقع در خیابان نادری‌شمالی از ساعت ۱۰ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان است.


[ بازدید : 13 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]