بازارچه‌ای برای بانوان سرپرست خانوار قزوین

سه شنبه 4 آبان 1400
14:11
hsi

بازارچه«هنر و تجربه» با ایجاد ۲۵غرفه، به محل مناسبی برای توسعه کسب‌وکار زنان قزوینی تبدیل شده‌است.

بازارچه صنایع دستی

همشهری آنلاین- فرشته رضایی:

ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار از رویکردهایی بوده که درسال‌های اخیر دراستان قزوین مورد توجه قرار گرفته‌است و برهمین اساس هم بود که بازارچه «هنر و تجربه» قزوین مردادماه امسال با ۲۵غرفه در شهرقزوین افتتاح شد؛ بازارچه‌ای که ازسوی مدیریت‌شهری قزوین برپا شده و هدف حمایت از بانوان سرپرست خانوار را دنبال می‌کند.

این بازارچه که امیدواری‌های زیادی را در زمینه حمایت از زنان سرپرست خانوار دراستان ایجاد کرده، در فاز نخست به مساحت هزارو۵۰۰هکتار اجرایی شده‌است و آن‌گونه که مسئولان می‌گویند، اکنون تعداد زیادی از بانوان برای استفاده از این غرفه‌ها برای عرضه محصولات تولیدی و صنایع‌دستی خود، ثبت‌نام کرده‌اند و تعداد دیگری نیز خواهان افزایش غرفه‌ها هستند.

یک نیاز ضروری برای بانوان سرپرست خانوار
یک بانوی سرپرست خانوار در قزوین به خبرنگارهمشهری می‌گوید: سال‌هاست برای امرارمعاش خود و فرزندانم خیاطی می‌کنم و چرخ خیاطی برای کارهای تولیدی خود را از بهزیستی گرفته‌ام، اما برای عرضه محصول خود در بازار با مشکل مواجهم. اگر با شرایطم موافقت شود، تمایل دارم دراین نمایشگاه، پوشاک تولیدی خود را برای فروش ارائه کنم.

«معصومه دلشاد» می‌افزاید: چنین سرپناهی می‌تواند برای تولید بیشتر دلگرم‌مان کند، چراکه ۲خانم دیگری که زیر ۳۰سال سن دارند و با من به کار تولید پوشاک می‌پردازند نیز سرپرست خانوار هستند و نیازمند یک غرفه نمایشگاهی برای ارائه کارهای خود هستیم.


[ بازدید : 25 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]