بازارچه محصولات تولیدی در سکونتگاه‌های غیررسمی مرکزی ایجاد می‌شود

دوشنبه 10 آبان 1400
17:23
hsi

بازارچه محصولات تولیدی در سکونتگاه‌های غیررسمی مرکزی ایجاد می‌شود

اراک - ایرنا - مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: ایجاد بازارچه عرضه محصولات تولیدی در مناطق حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی در دستور کار قرار دارد.

" جواد اتابکی" روز سه‌شنبه در نخستین جشنواره اجتماع محور دستاوردهای اهالی باغ خلج و رودکی اراک افزود: هدف از ایجاد این بازارچه‌ها تقویت رونق اقتصادی در این مناطق حاشیه‌ای است.

وی تصریح کرد: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری، ۲ دفتر تسهیلگری در اراک و ساوه در حوزه مطالبه گری مشکلات مردم در مناطق حاشیه نشین ایجاد شد.
اتابکی بیان کرد: هر دفتر از ۶ کارشناس در حوزه‌های مختلف بهره‌مند است و این مهم زمینه ساز استفاده شهروندان از ظرفیت دفاتر تسهیلگری خواهد بود.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی اظهار داشت: دفاتر تسهیلگری امسال با تغییر نگرش در خدمات همراه بود تا خدمت رسانی به شهروندان در سکونتگاه‌های غیررسمی مناسب‌تر باشد.

 رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: راه اندازی دفاتر تسهیلگری در کشور با هدف بررسی بیشتر در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی است تا مسئولان نیز ازکم و کیف مسائل و رویدادهای مناطق حاشیه‌ای مطلع شوند.
"علی اصغرغفاری زاده " بیان داشت: ظرفیت و استعدادهای بسیاری در این مناطق وجود دارد که به واسطه برخی نارسایی‌ها مغفول مانده است.


[ بازدید : 31 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]