معایب پروازهای کانکشنی

يکشنبه 25 آبان 1399
15:50
hsi

دیگر نیازی نیست که از جا ماندن دچار استرس شویم، به این دلیل که در هر صورت شما مقصر نخواهید بود حتی اگر کوتاهی از سمت خودتان باشد. بهترین کار این است که از همان ابتدا پروازهای ارزان قیمت را انتخاب نکنید. چنانچه مطابق مقرارت پیش بروید، ایرلاین ها موظف می شوند که برای شما یک پرواز دیگر رزرو نمایند. در صورتی که ایراد کار از سوی مسافر باشد؛ ایرلاین باید هتل و غذای بدون هزینه را در اختیار مسافر قرار دهد. سوال بعدی که ذهن را به خود درگیر می کند این است که منظور از مقررات چیست؟ آن هنگام که بلیط هواپیما را خریداری می کنید، نباید بلیط ها را به بهانه ارزان بودن جداگانه تهیه کنید بلکه باید آنها را یکجا رزرو کرد. (برای نمونه: بلیط لندن- دوبلین- بوستون).

در صورت امکان پروازها را از یک شرکت هواپیمایی خریداری نمایید؛ به این دلیل که کنار آمدن با مقرارات تعیین شده یک شرکت راحت تر از کنار آمدن با قوانین چند شرکت است. در صورتی که از نظر مالی نیز مشکلی نداشته باشید باز هم چانه زدن با پرسنل مختلف در قسمت های مختلف فرودگاه، زمان را از شما می رباید. در واقع شرکت های هواپیمایی تا حد ممکن باید نظر ارباب رجوع را جلب کنند اما گاهی از اینکه شمار را مقصر بدانند نیز بدشان نمی آید.

در نتیجه برای فرار از چنین دردسری پیشنهاد می کنیم که فقط با یک شرکت هواپیمایی کار کنید، زیرا پرسنل ماهر آنها توانایی لازم برای اتصال نقاط مبهم پرواز مسافر را دارند، مخصوصا در فرودگاه های بزرگ. نکته دیگری که لازم می دانیم آن را عنوان کنیم این است که برای پروازهای  کانکشنی در انتخاب شرکت های هواپیمایی دقت کنید، یعنی باید طوری باشند که با هم هماهنگی و همکاری لازم را برقرار کنند. بعضی از سایت ها و یا آژانس ‌های مسافرتی بلیط هواپیمایی را پیشنهاد می دهند که شرکت هایشان با هم در ارتباط  نیستند. بنابراین در انتخاب سایت ها دقت کنید و وب سایت های معتبر را برگزینید.


[ بازدید : 41 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]