جوانرود کجاست؟

چهارشنبه 27 اسفند 1399
13:12
hsi

شهر جوانرود:

 جوانرود شهری در استان کرمانشاه است. جوانرود یکی از شهرهای پر جمعیت استان کرمانشاه است. این شهر دارای مرز مشترک با کشور عراق است. جمعیت آن بالغ بر صد هزار نفراست، مردم شهر جوانرود زبان مادریشان کردی است. این منطقه دارای پوشش گیاهی جنگل های بلوط است.

 

جوانرود,شهر جوانرود,شهرستان جوانرود

شهر جوانرود کرمانشاه

 

مکان های تفریحی جوانرود
جوانرود دارای اماکن تفریحی بسیار زیبایی است که در گونه خود بی همتا است آب چشمه های زاگرس هر عاشق طبیعتی را سیراب می کند و صدای کبک ها گوش هر مسافر خسته از شهرها را می نوازد. از دیگر مکان های تفریحی جوانرود میتوان به غار کاوات، روستای سفید برگ، رود لیله، آبشار روستای سیاران نهرآب اشاره کرد.

 

جوانرود,شهر جوانرود,شهرستان جوانرود

مکان های تفریحی جوانرود

 

جوانرود,شهر جوانرود,شهرستان جوانرود

دیدنی های جوانرود

 

مکان های تاریخی جوانرود:

جوانرود علاوه بر مکان های تفریحی دارای مکان های تاریخی مانند: قلعه چنگیزخان، قلعه آلانی ونقاره خان، برج جوانرود، قلعه دوان، تپه صفی الدین خان نیز می باشد.


امنیت جوانرود
امنیت معمولاً از مواردی است که مسافران موقع سفر به منطقه ای خاص در مورد آن جویا میشوند که آیا این منطقه از نظر امنیتی در وضعیت خوبی قرار دارد یا خیر. امنیت جوانرود باتوجه به یکدست بودن جامعه از نظر قومی و دینی و وجود طایفه های با اصالت و حضور بسیار ناچیز افراد دیگر شهرها بسیار بالاست. و بسياري از اسیب های اجتماعی در جوانرود وجود ندارد. یا به نحو درست تر بگوییم بسیار کم رنگ است. بزه هایی مثل اعتياد به مواد مخدر و سرقت در این شهر فوق العاده کم است.

نقشه جوانرود
امروزه با گسترش علوم کامپیوتری شرکتهای فراوانی مانند گوگل و وایز دسترسی به نقشه های حرکت در شهر را اسان نموده اند نقشه جوانرود و محل قرارگیری بسياري از اماکن به وسیله لوکال گایدهای گوگل جوانرودی برروی نقشه جوانرود تعبیه شده است.



[ بازدید : 101 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]