بازارچه صنایع دستی در شهرستان خنداب احداث می‌شود

يکشنبه 2 خرداد 1400
11:40
hsi


بازارچه صنایع دستی در شهرستان خنداب احداث می‌شود

اراک- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب از اختصاص ۱۲۶ متر زمین برای احداث و راه اندازی بازارچه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، احمد میرزایی، افزود: برای راه‌اندازی این بازارچه مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار نیاز است که ساخت آن از محل اعتبارات استانی تأمین و عملیات ساخت این بازارچه به زودی آغاز خواهد شد.

وی گفت: با احداث این بازارچه ۱۰ غرفه صنایع‌دستی با پیش‌بینی اشتغال ۲۰ نفر فراهم خواهد شد و امید می‌رود احداث این بازارچه بتواند گامی مؤثر برای رونق تولید صنایع‌دستی در این شهرستان باشد.

میرزایی اظهار کرد: تفاهم‌نامه واگذاری زمین بین شهرداری و شورای شهر و اداره کل میراث‌فرهنگی منعقد شده است و شروع عملیات به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب با تأکید بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط، ابراز امیدواری کرد: با استمرار در برگزاری جلسات کارگروه «مهر و میراث:» با هدف توسعه همکاری‌های همه جانبه، ایجاد تعامل بین ادارات ذیربط و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های محلی، فعالان و تشکل‌های مردم نهاد، فعالیت کارگروه مهر و میراث، اجرایی شود.


[ بازدید : 45 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]