بهترین مراکز خرید مشهد کجاست؟

دوشنبه 10 خرداد 1400
17:01
hsi

مرکز خرید پروما، جدیدترین مرکز خرید مشهد

در مرکز خرید پروما فروشگاه های بزرگی از سوپرمارکت ها، قنادی، البسه و پوشاک، محصولات بهداشتی، لوازم آرایشی، زعفران و خشکبار، انواع لوازم آشپزخانه و صنایع دستی، لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی وجود دارد.

مرکز خرید پروما، جدیدترین مرکز خرید شهر مشهد

همچنین مراکز خریدی برای وسایل سیسمونی و لوازم کودک، کیف و کفش، مواد پروتئینی و فراورده‌ های گوشتی، محصولات فرهنگی و نرم‌ افزاری و تجهیزات آموزشی، زیورآلات و جواهرات، گل‌ های مصنوعی، ظروف پلاستیکی، لوازم لوکس تزئینی و دکوری نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است. مرکز خرید پروما در بلوار فردوسی مشهد و نزدیک به میدان جانبازان قرار دارد و همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ شب برای خرید فعال است.

۲- مجتمع تجاری الماس شرق، بهترین مرکز خرید مشهد

مجتمع الماس شرق در مشهد دارای ۶ طبقه است و ۱۲۳۸ واحد تجاری در آن مشغول به کارند. از جمله فروشگاه هایی که در الماس شرق وجود دارد می توانیم به مغازه های پوشاک، طلا، نقره و دلیجات، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و انواع کافی شاپ و رستوران اشاره کنیم.

مجتمع تجاری الماس شرق از بهترین مراکز خرید مشهد

همچنین در مجتمع تجاری الماس شرق شهربازی سرزمین عجایب، سینمای ۵ بعدی، عکاسخانه سنتی ایران من، آبنمای جامپینگ و آکواریوم شهر دریایی نیز وجود دارد که به جذابیت محیط افزوده است. همچنی برند معروف “برندس” که از پوشاک آقایان است نیز در این مجتمع وجود دارد. الماس شرق در انتهای خیابان خیام شمالی قرار دارد و همه روزه از ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است.

۳- مرکز خرید آرمان، بهترین بازار خرید لوازم بهداشتی در مشهد

اگر به دنبال خرید محصولات آرایشی و بهداشتی هستید، بهترین مکان برای شما مرکز خرید آرمان است. در مرکز خرید آرمان انواع محصولات آرایشی بهداشتی، اسباب‌ بازی، دکوریجات، پوشاک، زیورآلات، شال و روسری، صنایع دستی، سوغات، خشکبار، کیف و کفش، لوازم منزل و لوازم موبایل و کامپیوتر را پیدا می کنید

مرکز خرید آرمان، بهترین بازار خرید لوازم بهداشتی شهر مشهد

در مرکز خرید آرمان مکان هایی برای استراحت و تغذیه های فروشی بسیاری نیز وجود دارد، پس نگران خستگی روز و گردش در این مرکز خرید نباشید. در آرمان مشهد برند های معروفی مانند پراندا، گوچی، نایک، آدیداس، و کلوین کلین نیز فروشگاه هایی دارند. مرکز خرید آرمان در خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت؛ در کنار هتل سروش قرار دارد و همه روزه از ۸ صبح تا ۱۱ شب باز است

۴- مجتمع تجاری وصال در مشهد

مجتمع تجاری وصال دارای رستوران های بسیاری است و مغازه های بسیار شیک و زیبا برای خرید انواع لوازم کادویی، پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، خشکبار، لوازم سرگرمی، انواع عینک، سرویس چوب را در خود جای داده است. همچنین رستوران های معروف مشهد مانند اطلسیه، وصال و فست فود مکس نیز در آن شعبه هایی دارند.


[ بازدید : 14 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]