لشکر آباد اهواز

يکشنبه 3 مرداد 1400
9:54
hsi

 البته باید بدانید که اهواز بازارهای بزرگ دیگری هم دارد که شما می توانید با تهیه کردن بلیط هواپیما اهواز، به بازدید کردن از آن ها بروید و یک روز بسیار دل انگیز را برای خود و خانوادتان ثبت کنید.

محبوبیت غذاهای اهواز در میان مردم

اگر ساکن شهر اهواز نیستید، قطعا مغازه هایی را در شهر خود دیده اید که با نام فلافل و سمبوسه اهواز، محبوب هستند. این مغازه ها غذاهای اهوازی ارائه می دهند و تقریبا طعمی مشابه به غذاهای اصلی شهر اهواز دارند و معمولا یک فرد اهوازی یا خوزستانی، این مغازه ها را افتتاح می کند که بقیه مردم هم از طعم خوش غذاهای جنوبی استفاده کنند. همچنین علاوه بر فلافل بسیار خوش طعم، سمبوسه شهر اهواز هم مشهور می باشد که این غذا را در لشکر آباد هم می توانید پیدا کنید‌‌. اگر امکاناتی ندارید که به اهواز بروید، می توانید از غذاهای اهوازی در شهر خود استفاده کنید و لذت ببرید؛ اما اگر می توانید به اهواز بروید، حتما به این شهر زیبا سفر کنید و سری هم به خیابان لشکر آباد بزنید، زیرا گشت و گذار در این خیابان با بو و غذاهای متنوع، احوال بسیار خوشی دارد، در کل سعی کنید به هیچ عنوان، طعم خوش غذاهای لشکر آباد را از دست ندهید.



نقشه و معرفی بخش های مختلف

موقعیت دقیق این بازار، در خیابان اصلی لشکر آباد که مغازه های پی در پی و متنوع در آن واقع شده، است. همچنین شما می توانید از این مغازه ها به صورت سلف سرویس ساندویچ تهیه کنید که یکی از نکات ویژه این خیابان است. لشکر آباد در اهواز به گونه ای است که اگر شما بگویید هوس فلافل کرده اید، قطعا به شما پیشنهاد لشکر آباد را می دهند. همچنین لشکر آباد در میان هنرمندان هم بسیار محبوب است و بسیاری از بازیگران، از آنجا هم بازدید کرده اند.


https://mrbilit.com/mag/lashkar-abad/


[ بازدید : 43 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]