بازارچه های محلی آنتالیا

شنبه 30 مرداد 1400
10:19
hsi

 شهر آنتالیا را برای تفریحات آبی و سواحل بی نظیری که دارد انتخاب می کنند، اما در پایان این مطلب قطعا یکی دیگر از دلایل سفرتان می تواند مراکز خرید و بازارهای محلی آنتالیا باشد؛ پس با ما همراه باشید.

بازارهای محلی آنتالیا

بازار فرش لیدیا سوزانی  | Lidya Suzani Carpet Gallery

فرش همواره یکی از هنرهای اصلی مردمان قاره آسیا به خصوص خاورمیانه به شمار می رفته و از دیرباز تاکنون در خانه هایشان استفاده می شده است. از همین رو یکی از بازارهای محلی آنتالیا، به طور اختصاصی مخصوص فروش فرش می باشد و در آن انواع فرش های دست بافت و نفیس دیده می شود.

به دلیل کیفیت عالی که فرش های لیدیا سوزانی دارد، از سراسر جهان برای خرید فرش به این بازار می روند، بنابراین می توان نتیجه گرفت که بهترین بازار فرش آنتالیا لیدیا سوزانی است.

در صورتی که قصد خرید فرش را داشتید می توانید به سمت این بازار در شهر آنتالیا ترکیه بروید.

شماره تلفن: +۹۰ ۲۴۲ ۲۴۷ ۲۹۲۷

آدرس: Barbaros Mah. Hesapci Sok No:16, Antalya07100, Turkey

به دلیل کیفیت عالی که فرش های لیدیا سوزانی دارد، از سراسر جهان برای خرید فرش به این بازار می روند

شنبه بازار آنتالیا | Cumartesi Pazarı

خوب رسیدیم به معروف ترین بازار در شهر آنتالیا! شنبه بازار یکی از مشهورترین بازارهای محلی آنتالیا است که در مهمترین منطقه این شهر یعنی لارا برپا می شود. این منطقه امکانات بسیار مناسبی را برای رفاه حال مسافرانی که به این شهر آمده اند فراهم آورده است. از جمله امکانات این منطقه هتل های خوب، فروشگاه ها و مراکز تفریحی فوق العاده ای است که در آن وجود دارد.

اگر به دنبال اجناس خوب و ارزان هستید، شنبه بازار آنتالیا در منطقه لارا را فراموش نکنید. اجناسی نظیر عینک های برند، وسایل تزئینی و لباس های مختلف از جمله مواردی هستند که در این بازار به فروش می رسند.

در برخی موارد دیده شده این بازار روزهای یکشنبه هم برپا بوده اما شما همان شنبه بروید.


آدرس: Eski Lara Yolu, Antalya, Turkey

دیگر بازارهای هفتگی در آنتالیا

  • پنج شنبه بازار

این بازارچه در روز های پنج شنبه هر هفته برگزار می شود و محل برپایی آن در خیابان روبروی هتل فالز بنام Tarik akiltopu خیابان حامدیه hamidiye می باشد.

  • چهارشنبه بازار

همانند کشور خودمان ایران در آنتالیا هم بازارچه هایی در روزهای مختلف هفته برگزار می شود، یکی از این بازارها چهارشنبه بازار است که در تقاطع خیابان شارامپول sarampol و Sukullu که یک پارکینگ بزرگ ا دو طبقه متعلق به شهرداری است نیز برگزار می شود.

  • سه شنبه بازار

خیابان لارا یکی از معروف ترین خیابان ها در آنتالیا به منظور برپایی بازارچه های مختلف است. در روزهای سه شنبه این خیابان میزبان تعداد زیادی فروشنده و خریدار که بیشتر هم توریست ها هستند نیز می باشد. این بازارچه در خیابان لارا مابین خیابانهای metin و lara در حوالی کوچه۱۴۷۰ برگزار می شود.



[ بازدید : 12 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]