بازارچه محلی دبی

شنبه 30 مرداد 1400
10:24
hsi

 شنبه تا جمعه بازارهای دبی را خدمتتان معرفی کنیم تا در سفر به این شهر مدرن عربی برای خریدهای ارزان و مناسب به سمت آن ها بروید؛ در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با بازارهای محلی دبی آشنا شوید.

بازارهای محلی دبی

۱- شنبه بازار پارک زعبیل

خوب اول از همه در مطلب بازارهای محلی دبی شنبه بازار پارک زعیل را معرفی خواهیم کرد. این مرکز خرید از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون شنبه های هر ماه در پارک زعیل بازارچه ای برپا می شود. در این بازار نزدیک به ۳۰۰ فروشنده در حال فعالیت هستند و به دلیل قدمت آن خریداران زیادی به سمت آن می روند. ساعت برپایی این بازار از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ است و در آن انواع محصولات دست دوم و نو با قیمت های مناسب به فروش می رسد.


لازم به ذکر است که برای ورود به این بازارچه باید ۵ درهم معادل حدودا ۵ هزار تومان پرداخت کنید.


زمان برگزاری: شنبه های هر ماه


آدرس: Park in Dubai, United Arab Emirates


زعبیل

۲- شنبه بازار البراشا

یکی دیگر از بازارهایی که در روز شنبه در شهر دبی برگزار می شود بازار البراشا است که بهترین گزینه برای کسانی است که خرید در جمعه را در بازارهای محلی دبی از دست داده اند. برای دسترسی به این بازار لازم است که شنبه ها ساعت ۱۵ تا ۲۱ به پارک البشرا بروید و در آن خرید به خرید بپردازید.


جالب است بدانید که در این بازار به غیر از مواد غذایی و صنایع دستی می توانید به گردش و تفریح هم بپردازید. علاوه بر این موارد به دلیل برگزاری موسیقی در این بازار و فراهم آوردن محیط جذاب و دوست داشتنی حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می توانید به گشت و گذار در آن بپردازید.


زمان برگزاری: شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب


آدرس:  Al Barsha Pond Park – Dubai – United Arab Emirates


شنبه بازار در دبی

۳- چهارشنبه بازار مارین

یکی دیگر از روزهای هفته که در آن بازارهای محلی دبی برگزار می شود چهاشنبه است که به آن چهارشنبه بازار مارین می گویند. این بازار هر هفته میزبان بازار روزی بزرگ است که یکی از پر ترددترین بازارهای محلی دبی محسوب می شود. ساحل مارینا و محوطه ی هتل (Le Meridien Mina Seyahi) در روزهای چهارشنبه ی هر هفته میزبان بازار روزی بزرگ است، از همان بازارهای محلی که به چهارشنبه بازار معروفند.


زمان برگزاری: چهارشنبه


آدرس: Dubai Marina – Dubai – United Arab Emirates


چهارشنبه بازار

۴-  پنجشنبه بازار پارک السطوه ۳ | Al Satwa Park

از دیگر بازارهای محلی دبی می توان به پنجشنبه بازاری که در پارک السطوه ۳ برگزار می شود، اشاره کنیم. لازم به ذکر است که بگوییم این بازارچه تنها از ساعت ۱۳ تا ۱۷ برپا است و در طول این مدت زمان پذیرای جمعیت زیادی از خریداران می باشد.


با توجه به این که این بازار از سال ۲۰۱۷ آغاز به کار گرفته اما مشتریان زیادی دارد و همه نوع وسیله ای را در آن می توانید پیدا کنید.


زمان برگزاری: دومین پنجشنبه ی هر ماه


آدرس:  Al Satwa Park ۳, ۳۰۸th Rd – Dubai – United Arab Emirates


پنج شنبه بازار

۵- جمعه بازار ARTE

جمعه بازارهای همواره از معروف ترین بازارهای محلی دبی است که نه تنها در دبی بلکه در سراسر جهان در این روز بازارچه هایی برگزار می شود. این بازار محلی یکی از وسیع ترین بازارچه های موقت در دبی می باشد. هر هفته در روزهای جمعه صنعتگران، هنرمندان، کشاورزان، نقاشان، نانوا ها و… در میدان تایمز دبی گرد هم می آیند و محصولات و آثارشان را به نمایش عموم می گذارند.


زمان برگزاری: جمعه ها


آدرس: Times Square,Sheikh Zayed Road,Al Qouz – Dubai – United Arab Emirates


[ بازدید : 13 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازارچه محلی است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]